Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22212
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Avatar
Level 1

Konsolidovaná sledovanost

Co v reklamní branži znamená pojem Konsolidovaná sledovanost?



Odesláno uživatelem Zvědavec
Do kategorie Reklama a marketing 29. července 2012, 4:52:19

(hodnocení celkem: 0 | počet: 0 x | tvé hodnocení: ) Hodnotit další >>

 
Pro vložení odpovědi se musíš přihlásit a nebo zaregistrovat zde.



Přihlásit pomocí facebooku
             

 

Odpovědi (1), počet zhlédnutí 374

Avatar
Level 1

Konsolidovaná sledovanost. Sledovanost shrnující "živé" sledování dané stanice a sledování posunuté v časé (tj. přehrávání videonahrávek) ve stanoveném časovém intervalu od původního vysílání. Může zahrnovat duplikace (člen panelu může sledovat program vícekrát, tedy živě a opakovaně z videonahrávky). (Live viewing of a station plus timeshift viewing (i.e. playback of video recording) within a set time interval from the original transmission. Consolidated viewing may involve double-counting. A panel member may view a programme more than once e.g. Both live at the time of transmission and timeshifed, or timeshifted twice.)

 

Všeználek 28. února 2013, 0:57:33
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 


Poslední tři otázky v kategorii Reklama a marketing

Super článek o obsahovém marketingu, kdo ho četl?

(odeslaná do kategorie Reklama a marketing 18. října 2016, 16:34:11 | počet odpovědí: 1)


myslíte si že je to pravda-písněte kdo máte zkušenosti

(odeslaná do kategorie Reklama a marketing 6. května 2013, 7:14:25 | počet odpovědí: 1)


Zadavatel reklamy

(odeslaná do kategorie Reklama a marketing 11. srpna 2012, 8:48:19 | počet odpovědí: 1)