Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Odpověd na otázku: Konsolidovaná sledovanost

Co v reklamní branži znamená pojem Konsolidovaná sledovanost?


Odesláno uživatelem Zvědavec
Do kategorie Reklama a marketing 29. července 2012, 4:52:19

Avatar
Level 1

Konsolidovaná sledovanost. Sledovanost shrnující "živé" sledování dané stanice a sledování posunuté v časé (tj. přehrávání videonahrávek) ve stanoveném časovém intervalu od původního vysílání. Může zahrnovat duplikace (člen panelu může sledovat program vícekrát, tedy živě a opakovaně z videonahrávky). (Live viewing of a station plus timeshift viewing (i.e. playback of video recording) within a set time interval from the original transmission. Consolidated viewing may involve double-counting. A panel member may view a programme more than once e.g. Both live at the time of transmission and timeshifed, or timeshifted twice.)

 

Všeználek 28. února 2013, 0:57:33
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)