Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Avatar
Level 1

Povolili byste adopci homosexuálním párům?

Bylo by to pro děti lepší než život v dětském domově?



Odesláno uživatelem tetadana
Do kategorie Adopce 11. října 2008, 19:07:40

(hodnocení celkem: 3 | počet: 2 x | tvé hodnocení: ) Hodnotit další >>

 
Pro vložení odpovědi se musíš přihlásit a nebo zaregistrovat zde.



Přihlásit pomocí facebooku
             

 

Odpovědi (33), počet zhlédnutí 3524

Avatar
Level 4

Není důležité kdo děti vychovává, ale jak. A pokud jsou to děti adoptované, je to pro ně mnohem lepší než vyrůstat bez lásky (nebo jen s kousíčkem lásky rozděleným mezi spoust dětí) v dětském domově...

 

wM 11. října 2008, 19:21:17
Ohodnoť Pozitivni (5) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

tato otázka zde již jednou byla: http://ptejse.cz/Question.aspx?title=Maj%C3%AD_gay_p%C3%A1ry_m%C3%ADt_d%C4%9Bti?&subcategory=167&category=164&AskID=1349

 

Gollumek.88 12. října 2008, 1:46:02
Ohodnoť Pozitivni (2) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Ja musim dat palec wM, protoze musim znovu zopakovat, ze je neni ani tak dulezite KDO deti vychovava, ale JAK je vychovava.

Rad bych uvodoem podotknul, ze mne mrzi nazory bez premysleni. Proste mi vadi lidi, kteri rovnou reknou ANO ci NE. A jak se koukam na odpovedi tak mi proste vadi lidi, co si vystaci jen s pohym tvrzneim, ze "lepsi je aby nekdy alespon nekdo vychovaval, nez-li aby zustali v DD" nebo "laska dvou pestounu - byt jsou oba stejneho pohlavi - je prece lepsi, nez-li laska, ktere jim muze nabidnout DD"

Respektive se mi nelibi, ze si s tim zastanci adopce homosexualu vystaci. Co je jeste smutnejsi, je i to, ze malokdo z techo, co takhle mluvi nikdy v domovech pro deti byl. Cozpak musime delat z kazdeho DD dum hruzy? Lidi, co si vybrali za povolani "tetu" ci "stryce" v DD to delaji jen pro penize? ... Jiste je asi tezke srovnavat lasku a peci lidi, kteri jsou s detmi jen par hodiny a navic ji musi rozdelit mezi tolik deti... ale a priori tvrdit, ze zadna laska v DD proste nemuze existovat je lichy argument.

Spis bych se taky rad zamyslel nad dalsimy dotazy:
- Co to pro ty deti vsechno prinese?
- Je skutecne vhodne pro vyvoj ditete, aby jej vychovavali "dva tatove" ci "dve maminky"?
- Je spise normalni a pro dite lepsi, aby dite vedli jednotlive zeny a muzi v DD, nebo je lepsi, aby je vychovavali osoby stejneho pohlavi v nejake domacnosti?
- Jak moc bude diteti chybet aspekt druheho pohlavi, ktere v rodine bude evidentne chybet? Jak moc to ovlivni jeho dospivani a pohled na dnesni rovnost mezi pohlavymi?
- Jak ovlivni sexualni dospivani ditete, to, ze jeho novy rodice jsou v minorite? Jak se budou snazit diteti vysvetlit co je v jejich ocich normalni a co je zase normlani v ocich vetsiny spolecnosti?
- Jak se asi bude zit tomu diteti ve skole, kde vsichni budou mit "normalni" rodinu, jen jeho budou vychovavat osoby stejneho pohlavi (myslim si, ze kazdy asi vi, jak dokazi byt ostatni deti krute...)?
- Jsou na takovou vychovu pripraveni lide, kteri si teprve zvykaji na jakousi domacnost a zavazky (po prijeti zakona o registrovanem partnerstvi)?

... mimochodem znamena pro nas jeste neco pojem RODINA? Nebo jak nove definovat tenhle pojem? Kdo vlastne tvori rodinu a je prinosen pro spolecnost a stat, aby status rodiny byl takovy jaky je, nebo by se mel zmenit? Navic jisty moralni aspekt uz zde naznacil jabraka a to ze si priroda vybrala k plozeni lidi MUZE a ZENU asi taky neni nahoda....

Aby me tady spatne nekdo nepochopil, nejsem clovek, co hned rekne NE! Ale zatim se nenasel nikdo, kdo by mi dokazal dost dobre odpovedet na vyse uvedene otazky... Takze mozna budu za konzervu, ale stale si myslim, ze dite ma mit MATKU a OTCE, nikoli Mamu a Mamu nebo Tatu a Tatu.

 

soulbringer 11. října 2008, 23:42:55
Ohodnoť Pozitivni (1) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Ano :)

 

Kornel 19. září 2014, 13:59:01
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Ano povolila.

 

Drticka 10. srpna 2011, 19:37:00
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

ano

 

Terry 14. července 2011, 20:34:00
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

dovolila bych adoptovat až starší děti, které už leccos chápou, ale zase na druhou stranu, homosexualita není nic špatného a něměly by se tyto páry nijak omezovat

 

Adeliznaa 13. června 2011, 17:52:52
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Já si myslim, že pro to dítě je to dost blbý, třeba e škole by se mu mohli smát

 

2222 24. ledna 2011, 17:45:11
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Pro tyhle děti lepší než v dětském domově:)
A to je potřeba jim tohle také vysvětlit:)

 

kaczenineczka 23. ledna 2011, 10:24:21
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Nee, co kdyby to dítě až bude větší náhodou něco vidělo, děti jsou zvídavý a jaksi by to nemuselo pochopit, nebo by z něj bylo zase něco proti přírodě.

 

colombo59 21. září 2010, 11:00:12
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

ano :)) jednoznačně...

 

Nikitka.LoL 20. září 2010, 9:25:55
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 6

Klidně ano jen bych spřísnil kontrolu konkrétního páru před adopcí.

 

mirek24 30. prosince 2009, 17:05:10
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Jak vás tady čtu je mi s toho smutno. Proboha vždyť jsou to jen lidé!! V ČR toto ještě moc není, ale podívejte se třeba na USA, Švédsko a další země!! Tam je úplně normální že dítě vychovává gay pár či lesbi pár. A mimochodem už i ve Slovinsku je nový zákon rovnoprávnosti rodiny kde mohou dítě vychovávat jak hetero tak i homosex. páry!
Já osobně mám přátele gaye a přeju jim dítě, protože oni se chovají k dětem lépe než kolikrát normální lidé!!

 

Snow.angell 27. prosince 2009, 23:46:27
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

asi máš pravdu pořád lepší doma než v dětském domově já nevím kdy bych určovala jako gay tak asi byxch to nepovolila a lesby to asi ano ale nebyla bych si stím až tak jistá podle toho jaký měli tenkrát život

 

inloveadelinka 27. prosince 2009, 13:49:12
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Ano,povolila.
Nevidím v tom žádný problém.
Naopak bych vše zpřísnila u heterosexuálů.

 

Uživatel doplnil odpověď:


5. září 2009, 17:42:47

ANo,povolila. Homosexuální páry by měly mít také možnost starat se o dítko,vychovávat je.

 

Katynka 5. září 2009, 17:41:36
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Jsem pro a nevidim důvod proč ne.Že by chyběl ženský vzor?U otce heterosexiála ano u homosexuála nejspíš míň.Je lepší mít rodinu než být někde kde sou děti bez rodiny.Dítě vychovat můžou.Mimochodem
Moderní je tolerovat...O to moderní ani tak ne spíš vyspělé.Primitivní je jí netolerovat.Každý jsme nějaký a nemůžeme lidi soudit podle sebe.Kdyby na světě byli jen homosexuálové byl by si divnej a špatnej ty jabraka

 

Big Mummy 14. dubna 2009, 4:34:24
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

NE! To dítě je pak asi chudák

 

katka1 11. března 2009, 13:09:42
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

Má to svoje pro i proti.
Jsem zastáncem klasické rodiny.
Ale někdy je lepší, když je dítě u lidí ( třeba homosexuálních), kteří ho mají rádi a dají mu svou lásku najevo, než v ústavu, kde ho mají sice taky rádi, ale z kapacitních a finančních důvodů mu to nejsou schopni dát najevo.

 

bohavek 19. listopadu 2008, 12:27:46
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Chudáci děti, to bych nedovolila.
Pak s tím musí žít celý život a i ve škole by je třeba za to ostatní děti odsoudily že jejich rodiče jsou homosexuálové.

 

Myšlenka 5. listopadu 2008, 15:05:45
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Proc ne,kazde dite potrebuje lasku a pokud je homosexualni par schopny mu toto dat,spolecne s domovem,nevidim duvod,proc by nemohl homosexualni par,vychovavat deti.Pro deti to bude mnohem lepsi,nez vyrustat v domove s alkoholickym otcem,ktery tyra jak matku,tak i deti.Vsichni by si meli uvedomit,ze homosexualni lide,maji mnohdy vice lasky na rozdavani,nez heterosexualove.Konecne by se ceska spolecnost mela zbavit predsudku.Ano,jsem pro pokud je tento par sto dite dobre vychovat a dat jim vse potrebne co potrebuji a spravne sebevedomi a pohled na zivot.

 

lea 28. října 2008, 21:31:30
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Kdyby nebyla úroveň děcáků taková, jaká je, pak by jim možná i bylo líp... Ale pokud dítě nebude nějak v pubertě traumatizované z toho, že on jejiný než "rodiče" a pokud se mu okolí nebude vysmívat za to, že ho vychovávají (ač třeba velmi dobře!) homosexuálné... Pak bych nebyla proti. Ale bohužel, je ještě malá tolerance takových párů, nejen u nás, ale i ve světě, proto by se nevyhli zřejmě ani posměchu a ani odsouzení. Hlavně, aby netrpělo dítě.

 

teddinka1 22. října 2008, 19:29:26
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

ne, je to banda nezodpovědných blbů

 

thesecond 22. října 2008, 17:49:31
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Nedovolila.. Kazí to děti!

 

Pinky-Beauty 22. října 2008, 15:11:33
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Úplně souhlasím s wM a jsem pro.Dítě domov potřebuje, tak proč ne od homosexuala, když ho nikdo jinej nechce.

 

Gandalf 19. října 2008, 18:56:34
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

asi ne. Vím, že to není zprávné, ale já je prostě neuznávám. (promiňte za to, jakej jsem)

 

hamster04 15. října 2008, 22:08:49
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

nevim, to je teke. ale dovolila bych si nesouhlasit s xyzo. nemyslim ze by se mu vysmivali. mi vrstevnici to berem uplne jinak nez napriklad moje babicka. samozrejme vsude se najde nejaky ten... ehm...clovek... ale vesmes uz to berem jako normalni vec.
pokud jde o otazku, myslim ze je to vec naoru. vsude se najdo nejake ty pro a proti takze bych se nad tim musela zamyslet. ovsem jestli chces to, co me jako prvni napadlo, pak : ano

 

Terule 13. října 2008, 17:35:37
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Můj názor je, že rodinu tvoří matka, otec a děti.
Zbytek je spekulace.

 

Louba 12. října 2008, 23:02:16
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

nie, urcite nie, vyrastat medzi takimi ludmi by bolo v dnesnej dobe velmi ponizujuce, vsetci by sa mu vysmievali aj dospeli aj deti, viem ze dospeli su silny ale to dieta by to zle znasalo a mozno by bolo presvedcene ze aj on musi byt homosexual lebo su taki jeho rodicia

 

xyzo 12. října 2008, 17:19:50
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

wM to napsal asi nejlíp z nás. Myslím si, že tohle si zaslouží víc než palec. Neumím odpovědět líp na tu otázku.

 

lukaash 12. října 2008, 15:29:07
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Ne.Pokládám homosexualitu za nenormální a škodlivou.I když je módní ji tolerovat.
J

 

jabraka 11. října 2008, 19:36:21
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

ano, mít dva otce je lepší než nemít žádného

 

あきら 11. října 2008, 19:25:16
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Jistě že povolil, nemám nic proti tomu aby děti mohl mít kdokoliv, pokud se k nim bude chovat slušně a s láskou je vychovávat, nevidím v tom problém. A je jedno esi je to pár homosexuální nebo ne.

 

Archicz 11. října 2008, 19:14:54
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Rozhodně ne.
Ono to samozřejěm vzpadá hezky. Dítě nebude muset být v dětském domově, bude mít někoho, kdo se o něj bude starat atd. atd.
Jenomže pro ten "lepší život dítěte" nejde jen ho nechat někým adoptovat. Pro zdravý vývoj potřebuje dítě určité psychické zázemí, ideální jsou milující rodiče (nemusí být biologicky vlastní), kteří mají mezi sebou vyrovnaný vztah a mohou dítě zdravě vést k morálně správnému postoji k sobě i k okolnímu světu. To mu bohužel homosexuální pár ani náhodou nemůže poskytnout sic by se snažil sebevíc a sebelépe. Naopak v dnešní době existují DD rodinného typu, kde je dětem věnována dostatečná péče i po této stránce.

 

Hebrey 11. března 2009, 21:18:34
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (1)

komentáře
 


Poslední tři otázky v kategorii Adopce

Povolili byste adopci homosexuálním párům?

(odeslaná do kategorie Adopce 11. října 2008, 19:07:40 | počet odpovědí: 33)


Adopce je lepší než rodit ?

(odeslaná do kategorie Adopce 28. září 2008, 20:08:13 | počet odpovědí: 22)