Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Odpověd na otázku: poslechovost kumulovaná

Co v reklamní branži znamená pojem poslechovost kumulovaná ?


Odesláno uživatelem Neználek
Do kategorie Reklama a marketing 4. srpna 2012, 7:49:21

Avatar
Level 1

Mediální ukazatel. Počet nebo procento různých osob, které poslouchaly danou rozhlasovou stanici po určitou dobu v daném časovém úseku (např. 24 hodin daného dne nebo během daných 7 dnů) bez ohledu na délku poslechu. Jedná se zpravidla o osoby ve věku nad 14 let. Kumulované poslechovosti jednotlivých rozhl. stanic, jednotlivých částí dne a překrývajících se statistických kategorií se nesmí sčítat. V americké reminologii se kumulovaná poslechovost v tisících nazývá též "cume persons". Viz. také daily reach.

 

Všeználek 6. března 2013, 5:15:41
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)