Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Odpověd na otázku: Diář (deník)

Co v reklamní branži znamená pojem Diář (deník)?


Odesláno uživatelem Zvědavec
Do kategorie Reklama a marketing 21. července 2012, 18:08:45

Avatar
Level 1

Metod výzkumu médií. Metoda spočívá v zaznamenávání údajů o sledování/poslechu médií respondentem do předpřipraveného dokumentu. Respondenti zapisují údaje denně a po určité době jsou hromadně sbírány a zpracovávány. Předností této metody jsou poměrně podrobné údaje o kontaktu respondenta s médii. Je však finančně náročnější než metoda řízeného rozhovoru.

 

Všeználek 3. března 2013, 18:09:35
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)