Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Odpověd na otázku: Mezinárodní kodex reklmaních technik

Co v reklamní branži znamená pojem Mezinárodní kodex reklmaních technik?


Odesláno uživatelem marek
Do kategorie Reklama a marketing 17. července 2012, 23:18:04

Avatar
Level 1

Vydává ho Mezinárodní obchodní komora (ICC) v rámci podpory vysokých etických standardů v marketingu. Dokazuje, že průmysl i obchod uznávají v oblasti reklamy svoji odpovědnost vůči spotřebiteli a společnosti a potřebu vytvořit spravedlivou rovnováhu zájmů mezi obchodem a spotřebitelelm. Kodex je především nástroj pro udržování autodisciplíny, lze jej však použít i u soudů jako referneční dokument v rámci příslušného práva. Mezi pravidla reklamy podle něj patří zdvořilost, čestnost, pravdivá prezentace, reklama nesmí vzbuzovat strach, podporovat násilí, distriminovat rasu, náboženství nebo pohlaví apod. Zvláštní články se týkají dětí.

 

Všeználek 18. července 2012, 7:49:36
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)