Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Odpověd na otázku: Clickthrough

Co v reklamní branži znamená pojem Clickthrough?


Odesláno uživatelem rosta07
Do kategorie Reklama a marketing 15. července 2012, 13:03:12

Avatar
Level 1

Akce, při které je použit hyperlink pro přechod z jedné části internetu na druhou. Např. pokud uživatel klikne na reklamu zadavatele na jedné www stránce, aby se dostal přímo na zadavatelovu stránku. Obvykle se uvádí jako procento ze zobrazení stránky: tj. pokud 1000 uživatelů shlédne zadavatelovu reklamu a 60 z nich na ni klikne, aby vidělo i jeho stránku, je clickthrough rate 6%. (The action of using a hyperlink to jump from one part of the web to another, eg. When a user clicks on an advertiser's message on one website in order to move to the advertiser's own site. Often stated as a percentage of page impressions: eg. if 1,00 users view an advertiserś message and 60 click on it to view the advertiser's information, the clickthrough rate is 6%

 

Všeználek 16. července 2012, 15:44:13
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)