Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Odpověd na otázku: Reklamní manager

Co v reklamní branži znamená pojem Reklamní manager?


Odesláno uživatelem Neználek
Do kategorie Reklama a marketing 30. června 2012, 14:42:30

Avatar
Level 1

obecný název pracovního zařazení pro každého, kde nese kjonkrétní odpovědnost za REKLAMU. Tato pozice však neexistuje u všech marketingových společností, zvláště pak ne u výrobců RYCHLOOBRÁTKOVÉHO SPOTŘEBNÍHO ZBOŽÍ. Zde se obvykle na jejich místě setkáváme s brand managery (příp. ekvivalentními funkcemi), kteří za normálních okolností přejímají odpovědnost za reklamu své značky či značek. Rozdíl je v tom, že reklamní manažer koordinuje reklamní činnost za celou společnost či divizi, většinou včetně korporační a náborové reklamy, avšak nenese odpovědnost za jiné složky marketingového mixu, zatímco značkově specializovaní manažeři zodpovídají za rozmisťování a nasazování celé směsi marketingových nástrojů včetně vlastní reklamy, avšak nemají vliv na rozhodování o reklamích, jež se vztahují k jiným značkám než jejich vlastním. Odpovědnostjednoho má vzhledem k organizačnámu schématu vertikální ráz, kdežto ten druhý se spíše pohybuje po horizontále. Vyplývá z toho, že systém se značkovým managerem vyžaduje v jistém smyslu celopodnikovou koordinaci reklamy na vyšší organizační úrovni. Tato odpovědnost bývá za normálních okolností svěřována manařerům nebo ředitelům "marketingových služeb" nebo prostě " marketingu".

 

Všeználek 3. července 2012, 0:38:25
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)