Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Odpověd na otázku: skupinové rozhovory (focus groups)

Co v reklamní branži znamená pojem skupinové rozhovory (focus groups)?


Odesláno uživatelem Neználek
Do kategorie Reklama a marketing 18. června 2012, 16:14:49

Avatar
Level 1

Metoda kvalitativního výzkumu trhu. Jedná se o profesionálně vedený rozhovor s vybranou skupinou lidí v počtu 8 - 10 osob na dané téma. V oblasti rozhlasu se využívají zejména pro potřeby programu. Zjišťuje se vnímání rozhlasových stanic posluchači, jejich silné a slabé stránky, názory na my. Nezaznamenává šum, programovou skladbu, moderátory apod.

 

Všeználek 19. června 2012, 17:42:57
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)