Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22212
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Avatar
Level 1

Jak na Notebook ASUS N5P.Na LCD prosvítá předchozí stránka.

Mám tento PC ještě v záruce a po změně stránky prosvítá ještě nějakou dobu ta původní.Někdy sám od sebe změní jas.Ptám se,jestli je toto důvodem k reklamaci a co musím udělat,pokud budu odesílat PC k reklamaci,abych nepřišel o uložená data,ale hlavně jak to udělat,protože jsem přece jenom starší ročník.V této problematice nejsem na potřebné úrovni.Najde se někdo,kdo poradí? Děkuji za odpovědi.J.K.



Odesláno uživatelem Jiříček
Do kategorie Notebooky 9. února 2009, 20:18:31

(hodnocení celkem: 3 | počet: 1 x | tvé hodnocení: ) Hodnotit další >>

 
Pro vložení odpovědi se musíš přihlásit a nebo zaregistrovat zde.



Přihlásit pomocí facebooku
             

Nejlepší odpověď:

Avatar
Level 3

To skutecne vypada na vadny LCD. Pri jeho vymene by data nemela prijit k ujme.

Nic to ovsem nemeni na vhodnosti pravidelne delat zalohy kvuli jinym moznym problemum (odejde disk, kradez, atp.). Podle mnozstvi dat je nejvhodnejsi si za timto ucelem koupit flashku (vyplati se cca do 8GB) nebo externi disk. Oboje je pomerne levne.

K samotnemu zalohovani lze pouzit prislusny program v nekterych verzich Windows (XP Pro, Vista biz), pokud tam neni, doporucuji stahnout napriklad Cobian backup.

 

Wosonj 10. února 2009, 9:14:30
Ohodnoť Pozitivni (1) Negativní (1)

 
Reakce zadavatele otázky:

Příspěvky od vás jsou podnětné.Již jsem navázál kontakt se servisem,kde mi velmi ochotně poradili s tím,že to vypadá na důvodnou reklamaci.Mám v úmyslu zaslat PC k reklamaci.Děkuji přspěvovatelům a snad zase někdy zde.Jiříček



 

Odpovědi (5), počet zhlédnutí 1531

Avatar
Level 6

Vypadá to na LCD Asus do NTB zrovna nejkvalitnější LCD nedává, ale toho si všimlo víc lidí.

Ale u vás to vypadá spíše na vadný kus. Jak znám naše "techniky" v českým servise radši bych tam zajel osobně a sepsal to snimi než to dělat přez poštu.

S datama by nic dělat neměly, ale jak je znam tak bych si to radši zazálohoval na externí disk ci na destop.... :)

Snad jsem vám pomohl a přeji plno zdaru :)

 

Houmr 10. února 2009, 16:54:44
Ohodnoť Pozitivni (1) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Myslim, ze toto ma co delat s odezvou displeje. Nektere displeje maji mensi odezvu, proto se prekresluji pomaleji. Pred procesem reklamace bych se zasel podivat do nejake prodejny na jiny model a zjistil, zda-li toto dela i vystaveny model. Potom bych volil reklamaci nebo ne.

 

qwertz 10. února 2009, 9:38:54
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Obavam se ze tvuj problem je v LCD panelu a jeho zpracovani, sel bych reklamovat urcite. Data bych zalohoval na Flashku ci na externi disk.Nebo spojit s jinym PC pomoci Lan a data skrze sdileni souboru prenest a tim zalohovat

 

grim.reaper 10. února 2009, 0:48:43
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 6

Aktualizase grafické karty tzn aktualizovat ovladače. Takže jít na asus.cz a tam najít notebook a stáhnout a následně nainstalovat ten ovladač na grafickou kartu. Po nainstalovaný doporučuji restartovat PC a bude(doufám) po problému.
Takže hodně zdaru.

 

Maverik 9. února 2009, 23:16:45
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 


Poslední tři otázky v kategorii Notebooky

Nevíte někdo, čím to je, že notebook se po zapnutí vypíná?

(odeslaná do kategorie Notebooky 19. prosince 2015, 0:15:15 | počet odpovědí: 1)


velikost podložky pod notebook

(odeslaná do kategorie Notebooky 17. března 2014, 18:57:48 | počet odpovědí: 1)


WinRar

(odeslaná do kategorie Notebooky 15. srpna 2013, 16:28:12 | počet odpovědí: 1)